reklama

Žiadosť, Prosba, Výzva pre poslancov a poslankyne

Vážený páni a dámy, poslanci a poslankyne. Obraciam sa na Vás týmto listom, s prosbou, žiadosťou, alebo ako to nazvete Vy, o " Výmenu môjho plného invalidného dôchodku po 2 mozgových príhodach (porážkach) v sume 168,90 eur zo SR a 18,20 eur z ČR, za Váš poslanecký plat v plnej výške s výhodami poslanca, alebo bez výhod poslanca, t.j. imunita, cestovanie na obdobie 3 mesiacov a to Jún, Júl a August 2012". Som si vedomí, že niektorí poslanci na to majú, pretože poberajú plat, poniektorí až z troch miest (funkcii). Ja si z tohto dôchodku musím hradiť, lieky , nájom, atď. Takže pani a dámy, poslanci a poslankyne, rád by som videl aspoň jedného z Vás, ktorí bude mať odvahu si to so mnou vymeniť na obdobie 3 (troch) mesiacov a to ako so uviedol hore v mesiacoch Jún, Júl a August 2012. Za skoré a kladné Vaše odpovede na výmenu dôchodku za Váš plat sa vopred teším. S pozdravom stáva občan SR Leonid Chovanec, Ps : Žiaľ Vaši dvaja kolegovia nemajú emailové adresy a budem rád, ak im to dáte na vedomie, jedna sa o Susko Boris (smer-sd), Mikloško Jozef (kdh).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

S takouto žiadosťou som sa obrátil na našich poslancov a poslankyne po prvý krát 29.04.2012. Túto žiadosť, prosbu, výzvu, alebo ako to nazvete som poslal 148 poslancom, nakoľko 2 poslanci nemali emailové schránky. Túto žiadosť som pre posielal 2 (dva ) krát do týždňa a dostal som odpoveď, až od jednej poslankyne. Jej odpoveď :

Vážený pán Chovanec, je mi ľúto, že ste v takej ťažkej situácii ako ju popisujete. Zámena ktorú ponúkate v mojom prípade nie je možná, pretože nie som zatiaľ dôchodkyňa a teda musím pracovať. Predpokladám, že ste mysleli zameniť si nie len plat poslanca, ale aj jeho povinnosti súvisiace s výkonom mandátu a to žiaľ nie je možné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S pozdravom, Monika Gibalová, Poslankyňa NR SR

Po jej odpovedi mi zišlo na um, že ak by bola dôchodkyňa, tak by si to so mnou vymenila, je to trochu smiešne pani poslankyňa Gibalová, ale ďakujem za vašu odpoveď a aspoň viem čo si mám myslieť o našich poslancov.

Túto žiadosť som priamo pre poslal aj pánovi predsedovi NR SR p. Paškovi dňa 24.05.2012, takže očakávam odpoveď.

Od niektorých poslancov mi hneď po odoslaní došla odpoveď :

Mail Delivery System,

This is the Postfix program at host eproxy.nrsr.sk.
I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The Postfix program
Jedná sa o poslancov a poslankyne : Peter Fitz, RastislavCepak, Štefan Hreha, Tibor Lebocky, Viera Kučerová, Viera Mazurova, Viliam Holeva, Ľuboš Blaha, Milan Haluz, Ján Babic, Jozef Jezik,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od druhých mi chodila okamžitá odpoveď :

postmaster@nrsr.sk

Správu sa nepodarilo doručiť nasledujúcim príjemcom alebo skupinám:

Viliam Novotny, Radoslav Prochazka, Juraj Blanar, Iveta Liskova, Maria Ritomska, Igor Matovic, Pavol Hrusovsky.

Takže niektorí naši poslanci (149) vôbec nemajú záujem o situáciu občana SR, ale len o svoje blaho, o ktoré by neradi prišli. Ani na um im nezišlo odpísať pár riadkov útechy a ponuky na pomoc v núdzi. Volili Ste si poslancov, ktorí si dali odmontovať kameru zo záznamu o dochádzke, pretože sa boja, že prídu o svoj 3000 ,- eurovi plat, ale Vy musíte prežiť zo 170,- eur mesačne, zaplatiť nájom, lieky nevyhnutné pre Vaše zdravie, aby nebol ohrozený Váš život, potraviny atď. Niektorým poslancom sa malí mať len poslanecký plat a sedia aj na troch stoličkách (funkciách) a poberajú z každého miesta plat nie menší ako 3000,- eur mesačné, práve títo poslanci by si mali vstúpiť do svedomia, pretože podľa môjho názoru, vedomé okrádajú štát o finančné prostriedky, ktoré potom chýbajú v sociálnej a finančnej sfére SR. Nebudem menovať tých poslancov, pretože oni dobré vedia, ktorí to sú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je rozdiel vyžiť z platov v sume 7500,- eur z dvoch, alebo troch funkcii (poslanec NR SR, Primator, poslanec VUC atď), alebo vyžiť z plného invalidného dôchodku v sume 187,10 eur.

Tak čo pani a dámy, poslanci a poslankyne, nájde sa jeden z Vás, s odváhou vymeniť si môj plný invalidný dôchodok v sume 187,10 eur za Váš plat poslanca NR SR.

Teším sa na vaše ponuky a sľuby, ktoré Ste nám sypali a sľubovali pred voľbami.

S pozdravom ostáva občan SR Leonid CHOVANEC

Leonid Chovanec

Leonid Chovanec

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan SR, invalidný dôchodca. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu